24 Şubat 2016 Çarşamba

Sevgili Ego'm!




Sadece gözlemle dedi ses. İçimde deli dalgalar gibi köpüren bir öfke var. Kökü içeride mi, yoksa dışarıdan mı geliyor bilmiyorum. Deli dalgalar, köpüklerini saça saça yükseliyor. Nefes almakta zorlanıyor beden. Sıkışmış, kapana kısılmış gibi hissediyorum. Elimi kolumu kaldıracak derman, almış başını gitmiş. Etrafa kırmızı gözlerle bakıp küfredesim var. Bir yanım da dizginliyor beni. Sakin ol diyor. Nefes al diyor. Her tarafımdan düşünceler geçiyor. Geçmişte yaşadığım tüm anılar mandalla etrafıma asılmış da, rüzgâr çıktıkça gözüme gözüme çarpıyor, birden kayboluyor, yenisi geliyor. Anılar bunlar. Deneyimlenen anılar. O anlarda yapılan yorumlar. Negatif, enerji düşürücü, tamamen ego bazlı. Çamaşır ipini tutan da egom zaten. Baaaak diyor, neler var burada neler… Burnuma kadar sokuyor ki günümü görmeyeyim, takılıp kalayım. Bir de kendini suçlama potansiyeli var ya, ona çalışıyor…

Sevgili Ego’m…

Bu sana açık mektubumdur. Seni anlıyorum, gerçekten. Neden bu kadar çıldırdığını, sağdan soldan hikâyeleri neden ortaya çıkardığını anlıyorum. İlk başta senden özür dilemek istiyorum. Bu özrü sonuna kadar hak ediyorsun. Bugüne kadar sana kötü davrandım. Seninle ilgili kötü konuştum, kötü şeyler anlattım. Ve en kötüsü de seni yok etmeye çalıştım. Varlığını onurlandırdığımı sanırken, seni küçümseyip yok etmeye çalıştığımı kabul ediyorum.  Beni affet. Bu yola beraber çıktığımızı, benimle dünyada benim rahatım ve sağlığım için çalıştığını unuttum. Ben seni yok sayarken, sen beni var etmeye çalışıyordun oysa… Dünyadaki varlığımı önemsemezken, sen elinden geldiğince dünyada varlığımı sürdürmem için uğraştın. Sana teşekkür ediyorum tüm kalbimle… Teşekkür ediyor ve hak ettiğin saygıyı sana göstereceğime söz veriyorum.
İstiyorum ki bundan sonra uyumlu çalışalım. Ben seni yok saydıkça ortaya çıkarttığın ajitasyon, öfke, kırgınlık ve kızgınlığın sevgi ve şefkate dönüşerek gitmesine izin verelim. Geçmiş geçmişte kaldı. Yaşanılan her şey, tüm sonuçlar ve tüm yorumlar. Biz seninle yeni dünyada, yeni zamanda dengede çalışalım. Zihnin gücü, maddenin dinamikleri ve ruhun bilgeliğiyle yeni bir sayfa açalım. Dünya sahnesindeki arkadaşımsın. Ama artık biliyorsun ki ruhumun gözleriyle bakıyorum ve bunu seçiyorum. Seni yok saymadan. İş birliği teklif ediyorum. Dünya keyifli ve güzel bir oyun olanı… Ve ben bedenli olarak buradayım… Ruhumla…

Bir şeyler söylemek istersen söyle lütfen…

-Bu kadar kızgın olduğun ego… Ruhunu hatırlayıp, dünyayla uyumlu olamaman… Üretilen korkular, endişeler bitti… Her şey geçmişte kaldı. Sen dünyadasın, ayaklarının üzerindesin. Bana kaçma J 


"Geçmiş bir tozdur, üfle gitsin!-Tanrılar Okulu" 

Sibel Cebeci-2013


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder