7 Temmuz 2016 Perşembe

5 Flights Up


Usta oyuncuların yer aldığı, onları izlemekten keyif aldığınız sade bir film. Birlikte geçirilen 40 yıl, aile olmak, birbirini anlamak... Sakinleştirici bir etkisi oldu üzerimde. Koşturmacalı, fazlasıyla hareketli hayat ve manipülasyoncu insanlara karşı hissettikleriyle karakterlerle aynı fikirde olmak, "acaba yaşlandım mı" sorusunu getirdi aklıma. Ardından da "yok daha neler" dedim. :)

Bir şeyleri sürekli değiştirmeye çalışıyoruz ya hani, bulunduğumuz halden memnun olmama, hep daha iyisini arama vs. Bazen de bize ait olduğunu sandığımız ama aslında pek de öyle olmayan fikirlerle bir çılgınlığın içine düşüyoruz. Neden? Film bu soruyu sormasa da, insanda kendine sorma isteği de uyandırmıyor değil.

Sakin sakin seyretmek ve "evet ya, ben neler yapıyorum acaba?" diye sormak için güzel bir film ;)

Bu arada, filmin başından sonuna arkada planda devam eden Amerikan Paranoyasının akışını çok sevdim. Filmin içerisine çok güzel yerleştirilmiş, sıkmadan ama hayretle devam eden bir hikaye var. Ne olduğunu söylemeyeceğim ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder