6 Temmuz 2016 Çarşamba

Yellowbird


Alışkanlıklarınızdan vazgeçmek, konfor alanınızdan çıkmak ister misiniz?
Kendi gerçekliğinizi kabul etmemek ve reddetmek için, ne gibi bahaneleriniz var?
Olduğunuz kişiye sırt dönmek için, ne gibi varsayımsal sorumluluklara sahipsiniz?

Peki sırf bir gruba ait olmak için, yalan söyler misiniz? Ya da yalan söylediğinizi kabul etmek için cesaretiniz var mı?

Bir çizgi film için ne de ağır sorular değil mi? :) Tabi ki filmde bunları sormuyorlar. Ama öyle tatlı bir dille anlatıyorlar ki kendin olma sorumluluğunu. Ben pek beğendim. "Animasyonsever" bir kişi olarak, muhteşem olmasa da seyredilebilir, çığır açmasa da keyifli bir şekilde yüreklendirebilir buldum.

Bu filmi seyreden bir çocuk hayal ettim. Adım atma cesareti olmayan, kendi olmaktan korkan bir çocuk. Ait olmaya çalışan ama bocalayan bir çocuk. Filmin sonunda, içimdeki çocukla neşeyle şarkı söylüyorlardı :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder